מעוניינים ביעוץ מקצועי? הגעתם למקום הנכון

מלאו פרטים ונחזור בהקדם

הסכם טרום נישואים

הרומנטיקה אינה אמורה לבטל את הצד המעשי של החיים, ולכן הסכם טרום נישואים הוא הדרך הטובה ביותר לשמר אהבה. כשאתם נמצאים במצב הכי אופטימי שלכם אתם גם מוכנים לחלוק הכל ולהיות נדיבים רגשית. כך תוכלו להבטיח גם שלא תשתמשו בשום אמצעי סחיטה במקרה של שיבושים בחיי הנישואים שלכם. עורכת הדין בתיה אשורי מבטיחה לכם את האמפתיה והענייניות שנדרשות כדי לנסח הסכם כזה, ולהוביל אתכם באופטימיות לחופה.

מה חשוב לדעת על הסכם טרום נישואים?

  • הסכמים כאלה נועדו להסדיר את חיי הנישואין שלכם מכל הבחינות. נהוג לחשוב שמדובר רק בהיבטים כלכליים וענייני רכוש ונכסים, אולם הסכם טוב אמור לכסות גם את ההיבטים של גישה לחיים המשותפים, אם יש עקרונות שחשובים לכם. זה אמור גם לעגן הסכמות בנוגע לילדים ולאופן גידולם, אם יש משהו יוצא דופן שמתייחס לזה.
  • בדרך כלל עורכים הסכם כזה לפני הנישואים או כניסה לחיים משותפים, אבל קורה שנזכרים או חושבים לעשות זאת אחרי כן. במקרה כזה הגישה אמנם שונה מעט בגלל הניסיון שצברתם והסוגיות החיוניות שהתבררו לכם, אבל עדיין חייבת להישען על רצון טוב של שני הצדדים. המטרה של הסכם כזה אינה לרסק את הזוגיות שלכם אלא לחסן אותה מפני פגיעה.
  • כל הסכם כזה יכול להיות בעל תוקף משפטי מחייב וזה אפילו רצוי, אבל כדי לעשות זאת יש לוודא שהוא כתוב בצורה ובנוסח ששופט סביר יאשר. בית המשפט לענייני משפחה מתערב במקרים שבהם ההסכם נראה לו מקפח או לא סביר, ולכן יש סיכוי שלא יאשר אותו בלי שינוי מתבקש.
  • הסכם כזה מיועד לשמור על כל צד מפני פגיעה כלכלית ונהוג לחשוב שזה מגן על מי שמגיע לזוגיות עם יותר נכסים. אלא שההסכם דווקא מגן על מי שהגיע לשם עם פחות ולכן דואג לכך שלא יקופח אלא יקבל את חלקו בצורה יחסית ושווה.

הסכם טרום נישואים מנוסח משפטית

כל הסכם טרום נישואים הוא חוזה שמשקף נושאים כלכליים יחד עם נושאים אישיים ואינטימיים. עורכת הדין בתיה אשורי מתמחה בניסוח הסכמים כאלה כבר שנים רבות, והגישה שלה דוגלת בענייניות ובשקיפות מרביות.

מה חשוב לדעת על הסכם טרום נישואים

הסכם נישואין

הסכם נישואין הוא חוזה משפטי לכל דבר, זאת הסיבה שרק עורכי דין יכולים וצריכים לטפל בזה, כדי לוודא שהוא מכסה כל דבר ומנוסח בצורה חוקית. גם אם נדמה לכם שהוא מכסה הכל, תהיו בטוחים שכדי לקבל אישור של ההסכם בבית המשפט השופט יהיה חייב להיות משוכנע שהוא אינו מקפח אף צד. כדי לוודא זאת, עו"ד בתיה אשורי מנסחת עבורכם הסכם הוגן וידידותי שמתייחס לכל היבט בחייכם המשותפים, ולא רק לענייני כספים ורכוש.

מה חשוב לדעת על הסכם נישואין?

  • רצוי שהסכם כזה ינוסח לפני הנישואין משום שכל הסכם כזה אחרי הנישואים עצמם עדיין יכול להיות בעל אותו תוקף משפטי, אבל הוא כבר יהיה הסכם ממון וחיים משותפים.
  • ההסכם יכלול את הנכסים והמשאבים הכלכליים שלכם, כמובן, אבל יש להתייחס בו גם לעתיד, או לכל הפחות לחשוב על מה שכרוך בכך כדי לנסח סעיפים בהתאם, אם זה חיוני לציין זאת בנפרד. אם יש לכם תכניות התרחבות בעסק או שאתם מתכוונים לצמוח יחד לכיוונים שאליהם החיים לוקחים אתכם, יש לתת ביטוי גם לצדדים המעשיים של החיים המשותפים. מי מפרנס, מה קורה כשיש ילדים, כשמישהו מאבד עבודה, מה קורה כשמישהו דואג לרמת החיים ואיך זה יבוא לידי ביטוי בזמן הפרידה.
  • הסכם כזה נועד בדרך כלל להבטיח מפני קיפוח בזמן פרידה. לכן, למרות שהכל חייב להיות מתוך ראייה משותפת של החיים שלכם עד שתזדקנו, חובה גם לקחת בחשבון שתיפרדו. לכן יש לחשוב על חלוקת הרכוש והנכסים במקרה כזה.
  • הסכם חייב להיות מאושר בבית המשפט שיבדוק אם הוא כולל הכל ואם נוסח בהתאם לחוק. עורך הדין שלכם אמור לטפל בכך ולוודא שיעבור חוקית ורשמית כדי לקבל תוקף אחר כך יוכל לשמש אתכם במקרה הצורך בזמן פרידה.

הסכמים יש לכבד

הסכם נישואין יש לכבד בזמן הגירושין ולכן עדיף שייערך על ידי אנשי מקצוע בתחום. עורכת הדין בתיה אשורי מציגה ניסיון רב ומומחיות בתחום דיני משפחה, ולכן תוכל לנסח לכם הסכם שגם יקבל תוקף בבית המשפט. חשוב לנסח הסכם שמביע רצון טוב כדי שתוכלו  להיפרד בבוא הזמן ברוח טובה.

מעוניינים ביעוץ מקצועי? הגעתם למקום הנכון

מלאו פרטים ונחזור בהקדם

המלצות מלקוחות

המלצה 1

טיפול מעולה. נאמנות ומסירות מכל הלב. אכפתיות בקיצור רמה גבוהה ושירות מעולה ומהיר.
http://family-online.co.il/wp-content/uploads/2019/11/pic-profile.png

המלצה 2

השירות והזמינות של בתיה הכי טובים שיש!!! הצילה לי את החיים!!! החזירה לי את הילדים לאחר נתק של שנה וחצי !!!תותחית!!! מומלצת בחום ואהבה!!!
http://family-online.co.il/wp-content/uploads/2019/11/pen.jpg

המלצה 3

ההתעקשות של בתיה לעמוד בהסכם ששומר על הילדים שלנו הייתה שווה את כל הדרך. אני לא יכול לתאר עד כמה עזרת לנו למצוא את הדרך לגירושים שלווים מבלי להיגרר לקרבות בבית המשפט. הסדרי המשמורת שהגענו אליהם מבטיחים את קיומה של מערכת יחסים עם הילדים. תודה על כל מה שעשית ועל זה שלא וויתרת על העתיד שלי ושל הילדים שלי!
http://family-online.co.il/wp-content/uploads/2019/11/two-boys-sitting-on-bench-wearing-hats-and-long-sleeved-1619706.jpg

המלצה 4

עו"ד בתיה אשורי ליוותה את משפחתנו במהלך רכישתה של דירה חדשה. אין לתאר עד כמה הליווי והייעוץ המשפטי עזר בניסוח חוזה אשר שמר על האינטרסים שלנו והביא להשלמת העסקה המשתלמת ביותר בעבורנו.
http://family-online.co.il/wp-content/uploads/2019/11/contract-3031680_1280.jpg

משפחה נוספים

מן המדיה

הרומנטיקה אינה אמורה לבטל את הצד המעשי של החיים, ולכן הסכם טרום נישואים הוא הדרך הטובה ביותר לשמר אהבה. כשאתם נמצאים במצב הכי אופטימי שלכם אתם גם מוכנים לחלוק הכל ולהיות נדיבים רגש...
קרא עוד
בית תוכנה לקידום אתרים בית תוכנה לקידום אתרים