מעוניינים ביעוץ מקצועי? הגעתם למקום הנכון

מלאו פרטים ונחזור בהקדם

ייפוי כוח מתמשך

קורה לעתים שאנחנו מגיעים למצב שבו אנחנו מאבדים את היכולת שלנו לתפקד ולנהל את עצמנו ואת ענייננו. לכן, השליטה ניתנת לאנשים אחרים באמצעות ייפוי כוח מתמשך, שהוא המסמך שמאפשר לנו לקבל את החסות של מישהו אמין שבחרנו בעצמנו על מנת שינהל את חיינו בצורה הטובה ביותר. זאת, כפי שרצינו אילו היינו יכולים לעשות זאת. עורכת דין בתיה אשורי מטפלת בהוצאת ייפויי כוח כאלה לשביעות רצון הצדדים כדי לאפשר להם לחיות שגרה רגועה.

נקודות חשובות שכדאי להכיר בנוגע ל- ייפוי כוח מתמשך

  • מסמך זה ניתן רק במצבים שהם רפואיים ברורים, כמו מחלות דמנציה או מחלות שבהן ערפול הדעת צפוי בהמשך ומישהו חייב לקחת שליטה זה מתייחס לניהול חיים אישיים וגם לניהול חברות או עסקים ונכסים, וגם לחיי משפחה וקבלת החלטות רפואיות וכל מה שכרוך בכך. נדיר שהמקרים האלה הפיכים.
  • במקרים כאלה רק רופא יכול לבדוק ולאשר ולחתום על מסמך שמאפשר לקבוע זאת, ובכך לתת לעורכי הדין לטפל בהוצאת ייפוי כוח לבן משפחה, או לכל מי שנבחר לעשות זאת. קורה שגם עורכי דין נדרשים לקבל את ייפוי הכוח בעצמם. רק מסמך רפואי והליך משפטי מסודר יקנו למי שמקבל את ייפוי הכוח את החוקיות של מהלך זה.
  • ייפוי הכוח נוגע גם לניהול נכסים וכספים ולכן יש להיזהר מאוד בבחירת המעורבים ומי שמקבל את ייפוי הכוח הזה. הבחירה נעשית בדרך כלל על ידי מי שמעניק את ייפוי הכוח על חייו ולכן יש לעשות זאת בזמן, כל עוד מוכח שהוא צלול ויודע מהו רצונו, ועושה זאת מרצונו החופשי בלבד.

בחירה בעורך דין ייפוי כח מתמשך הנכון למשימה

אנחנו רגילים לפעילות של עורכי דין בתחומים שהשתיקה יפה להם, משום שהם רגישים ועוסקים בחיי אדם. אלא שכאן נחוצות לא רק דיסקרטיות אלא גם רגישות ואחריות של עורכי הדין שמטפלים בכך. ייפוי כוח מתמשך מבטא את הרצון האחרון שאנחנו יכולים למסור בשמנו וכל עוד אנחנו יכולים לעשות זאת בהסכמה ובצלילות. לכן, עורכת הדין בתיה אשורי מטפלת בכל מה שכרוך בחוקיות ותוקף הבקשה זאת ברגישות ובמקצועיות.

מעוניינים ביעוץ מקצועי? הגעתם למקום הנכון

מלאו פרטים ונחזור בהקדם

המלצות מלקוחות

המלצה 1

טיפול מעולה. נאמנות ומסירות מכל הלב. אכפתיות בקיצור רמה גבוהה ושירות מעולה ומהיר.
http://family-online.co.il/wp-content/uploads/2019/11/pic-profile.png

המלצה 2

השירות והזמינות של בתיה הכי טובים שיש!!! הצילה לי את החיים!!! החזירה לי את הילדים לאחר נתק של שנה וחצי !!!תותחית!!! מומלצת בחום ואהבה!!!
http://family-online.co.il/wp-content/uploads/2019/11/pen.jpg

המלצה 3

ההתעקשות של בתיה לעמוד בהסכם ששומר על הילדים שלנו הייתה שווה את כל הדרך. אני לא יכול לתאר עד כמה עזרת לנו למצוא את הדרך לגירושים שלווים מבלי להיגרר לקרבות בבית המשפט. הסדרי המשמורת שהגענו אליהם מבטיחים את קיומה של מערכת יחסים עם הילדים. תודה על כל מה שעשית ועל זה שלא וויתרת על העתיד שלי ושל הילדים שלי!
http://family-online.co.il/wp-content/uploads/2019/11/two-boys-sitting-on-bench-wearing-hats-and-long-sleeved-1619706.jpg

המלצה 4

עו"ד בתיה אשורי ליוותה את משפחתנו במהלך רכישתה של דירה חדשה. אין לתאר עד כמה הליווי והייעוץ המשפטי עזר בניסוח חוזה אשר שמר על האינטרסים שלנו והביא להשלמת העסקה המשתלמת ביותר בעבורנו.
http://family-online.co.il/wp-content/uploads/2019/11/contract-3031680_1280.jpg

מאמרים נוספים

תביעה לשינוי משמורת על ילדים

קורה לעתים שאנחנו מגיעים למצב שבו אנחנו מאבדים את היכולת שלנו לתפקד ולנהל את עצמנו ואת ענייננו. לכן, השליטה ניתנת לאנשים אחרים באמצעות ייפוי כוח מתמשך, שהוא המסמך שמאפשר לנו לקבל א...
קרא עוד
בית תוכנה לקידום אתרים בית תוכנה לקידום אתרים